Nasz zespół jest wysokospecjalistyczną kadrą, z wieloletnim doświadczeniem w pracy w prywatnych i państwowych placówkach oświatowych. Wiedza i praktyka pozwoliły nam stworzyć miejsce, gdzie każde dziecko będzie miało poczucie bezpieczeństwa, a rodzice - dobrze przebiegającej terapii.
mgr Maria
Szymańska
- nauczyciel
dyplomowany, nauczyciel oligofrenopedagog z pełnym przygotowaniem
pedagogicznym, terapeuta Integracji Sensorycznej
- pełne kwalifikacje do
diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej;
diagnosta dzieci od 12m. życia do 4 lat - system KATIS
30 lat pracy zawodowej i praktyki w pracy z dziećmi o
różnym stopniu dysfunkcji i deficytów;
mgr
Agnieszka Lewandowska
- nauczyciel
dyplomowany; oligofrenopedagog; terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej;
posiada uprawnienia do samodzielnego prowadzenia terapii psychomotorycznej wg.
Procus i Block;
terapeuta /provaider indywidualnej stymulacji słuchu
metodą Johansena;
provaider metody Neuroflow ATS,
terapeuta/provaider bilateralnej integracji, diagnosta dzieci od 12m. życia do
4 lat - system KATIS
20 – letnia praktyka w pracy z dziećmi o różnym stopniu
dysfunkcji i deficytów;
mgr Joanna
Zajkowska
-
pedagog, terapeuta. Ukończone studia na kierunkach pedagogiki
społeczno-opiekuńczej w Wyższej Szkole Pedagogiki oraz pedagogiki pracy
socjalnej w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego.
Terapeutka Integracji Sensorycznej posiadająca pełne kwalifikacje do
diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej.
Terapeuta Integracji Bilateralnej - Program Szkolny, posiadająca
uprawnienia do wykonywania badań przesiewowych
z integracji bilateralnej.
20 lat pracy zawodowej;
mgr Agnieszka
Zientara
–
fizjoterapeuta, nauczyciel mianowany edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej, provaider integracji
bilateralnej. Ukończone liczne kursy i szkolenia o tematyce wspomagania rozwoju
dzieci w tym Program Szkolny Integracji Bilateralnej. W swojej pracy zwraca
uwagę na rozwój fizyczny i emocjonalny dzieci, pomagając im osiągać pełen
potencjał w bezpiecznym i wspierającym środowisku. Wykorzystuje nowoczesne
metody terapeutyczne, dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego dziecka,
aby skutecznie wspierać ich rozwój i samodzielność. Aktualnie kontynuuje rozwój
zawodowy, uczestnicząc w kolejnych kursach i szkoleniach.
14 – letnia praktyka w pracy z dziećmi;
mgr Ewelina Przybylska - ukończone studia na kierunku
pedagogika w specjalności wczesnoszkolna edukacja zintegrowana z pedagogiką
przedszkolną i logopedią w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP w Warszawie.
Terapeutka Integracji Sensorycznej posiadająca pełne kwalifikacje do
diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej.
Dodatkowo instruktor gimnastyki korekcyjnej i terapii ręki.
Nauczyciel mianowany z 14 -letnią praktyką
nauczycielską w pracy z dziećmi.
mgr Weronika Damps
-
pedagog, terapeuta pedagogiczny. Studia ukończone na Uniwersytecie Gdańskim(I
stopnia) oraz na Akademii Pedagogiki Specjalnej (II stopnia). Terapeuta
integracji sensorycznej - pełne kwalifikacje do przeprowadzenia diagnozy oraz
terapii, zdobyte na studiach podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej.
Dodatkowe szkolenia: terapia ręki, bajkoterapia. Wdrożone procedury awansu
zawodowego na poziomie nauczyciela mianowanego.
10 -letnie doświadczenie w pracy z dziećmi o różnych potrzebach
edukacyjnych;
mgr Ewelina Babińska
–
terapeuta integracji sensorycznej, prywatnie mama trójki dzieci, w tym dwójki
dzieci z autyzmem atypowym. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego ze
specjalizacją w zakresie administracji publicznej. Ukończone studia podyplomowe
w Centrum Integracji Sensorycznej.
Licencjonowana terapeutka Integracji Sensorycznej z pełnymi
kwalifikacjami do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji
sensorycznej.
Praktyka i umiejętności nabywane w Fundacji KOKONOVO i CENTRUM
ELEPHANT.
6 letnie doświadczenie z własnymi dziećmi o specyficznych
potrzebach edukacyjnych i terapeutycznych;
mgr Sylwia
Skalska
- nauczyciel
edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z gimnastyką korekcyjną, terapeuta
integracji sensorycznej, posiada pełne kwalifikacje do diagnozowania,
planowania i prowadzenia integracji sensorycznej;
6- letnia praktyka w pracy z dziećmi;
mgr Izabela Mulak
-
absolwentka Wydziału Psychologii SWPS Uniwersytetu Humanistyczno – Społecznego
oraz podyplomowych studiów Psychologia Pozytywna w Edukacji
i w Wychowaniu.
Posiada certyfikat TUS I i II stopnia. Obecnie
w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-
behawioralnym.
Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas stażu
w prywatnych placówkach oświatowych oraz poradniach pedagogicznych.
This site was created with the Nicepage